L´hort de Sant Cebrià

Torroella de Fluvia, Girona (Catalunya, Espanya)

L´hort de Sant Cebrià

L´hort de Sant Cebrià

Torroella de Fluvia, Girona (Catalunya, Espanya)

10.0 Excel·lent 

persona i nit (aprox.)
Persones
Tipus
Habitacions
64.38 €
2 - 14
Lloguer per habitacions
6
10 Nota mitjana
Lloguer per habitacions
Persones 2 - 14

Juan Carlos y Jordi (Propietari)

Parla Català, Francès, Anglès, Espanyol

Contactar amb el propietari

Sobre Juan Carlos y Jordi

Juan Carlos y Jordi va comprar aquest allotjament a 2008.

(ocultar)

Característiques

  • Exterior: Jardí,  Barbacoa,  Terrassa,  Piscina,  Mobles de jardí. 
  • Interior: Col·lecció de jocs,  Aire condicionat,  Equip de música,  Calefacció,  Menjador,  Llar de foc,  Biblioteca,  Sala d´estar,  Zona d’aparcament. 
  • Serveis: Accés a internet,  S´admeten animals,  Es serveixen esmorzars,  Bicicleta disponible,  Documentació sobre la zona. 
  • Situació: Vora la platja,  Accés asfaltat,  Als afores del casc urbà. 

Activitats

  • Terra: Bicicleta de muntanya - BTT,  Golf,  Paintball,  Rutes a cavall,  Rutes gastronòmiques,  Senderisme - trekking,  Tennis. 
  • Aigua: Bussejar,  Esquí acuàtic,  Piragüisme,  Rutes en vaixell,  Windsurf,  Vela,  Pesca. 
  • Aire: Globus,  Paracaigudisme,  Ultralleuger. 
  • Tallers: Observació de flora i fauna. 
10.0 / 10 Excel·lent

Valoració mitjana sobre opinió publicades en els últims 24 mesos


Valoració per categories

Neteja
10.0 Molt bo
Tracte del propietari
10.0 Molt bo
Entorn
10.0 Molt bo
Equipaments
10.0 Molt bo
Relació qualitat/preu
10.0 Molt bo
Qualitat del son
10.0 Molt bo







MOLTA PRECAUCIÓ AL FER LA RESERVA

2 / 10
El meu marit i jo som uns grans consumidors de cases rural i mai ens havia passat que els propietaris haguessin donat preferència a uns altres hostes coneguts d'ells quan en tot moment ens van dir que tenien dues habitacions lliures sense cap habitació emparaulada.
El fet es que jo vaig trucar un divendres per reservar una habitació i em van dir que en tenien una per 1 nit i una altre per 2 nits.
Llegir-ne més
Al tenir un bebé vam fer la prova aquella mateixa nit de deixar-la a dormir amb els avis. Davant aquesta prova vaig remarcar i remarcar que en el cas de trucar algú interessat per alguna de les habitacions em truquessin amb urgència ja que teniem moltes ganes de celebrar aquí el nostre 6è aniversari de casament.
Per la meva sorpresa els envio un mail diumenge a primera hora de la tarda i em diuen a les 6 de la tarda que ja han ocupat una de les habitacions per uns clients habituals.
El que em va saber més greu és que mai van reconeixer la seva poca paraula o en cas de ser un error intentar trobar una sol·lució perquè tothom estigués content.
La veritat es que em van extranyar tantes opinions bones per com ens van tractar.
Ocultar detalls

Data d'opinió: 2011-06-07

Resposta del propietari
Lamentem que aquesta Sra. estigui tan enfadada amb nosaltres per no haver pogut tirar endavant la seva reserva a casa nostra tal com ella volia.
Quan la gent ens demana disponibilitat els donem a escollir entre les habitacions disponibles i els diem que ens confirmin l’habitació el més aviat possible per tal de fer-ne una pre-reserva. Només si està confirmada l’habitació els donem un plaç de 48 hores per a formalitzar la reserva per mitjà d’una paga i senyal.
Quan va trucar aquesta Sra. li vàrem exposar les habitacions disponibles ( una per a una nit i una altra per a dues nits ) però ens va dir que no es podia decidir perquè primer feria una proba deixant la seva filla petita a càrrec d’un familiar. En aquesta ocasió vàrem cometre l’error de fer una excepció en el procediment habitual i és veritat que li vàrem dir que li donàvem un plaç de 2 dies perquè es decidís i que la trucaríem si hi havia algú més interessat. 
Transcorreguts 2 dies sencers des d’aquesta conversa, i sense tenir cap notícia d’aquesta senyora, uns altres clients coneguts que també s’havien interessat dies abans per aquestes habitacions ens van confirmar la que estava lliure per una nit. Varem acceptar la paga i senyal amb total tranquil·litat donat que haviem respectat el nostre compromís i encara quedava lliure una habitació.
Cal dir que diariament rebem petició de disponibilitat de persones de les quals no en tornem a saber res més.
Aquesta senyora sabia perfectament que estàvem fent una excepció amb ella i tot i així quan va saber que havia perdut la reserva ens va amenaçar veladament amb una mala crítica a Internet si no la compensavem d'alguna manera, és a dir que li oferíssim l’altra habitació per una sola nit, cosa que ja li havíem dit que no podia ser.
Per això aquesta crítica nos ens agafa per sorpresa. Hi ha comentaris a Internet que només estan escrits per fer mal i aquest és un d’ells.

En una antiga caserna

8 / 10
Per poder oferir les comoditats pròpies d’un establiment turístic, els propietaris (en Jordi i en Joan Carles) han rehabilitat i renovat tot l’edifici, però han respectat els elements arquitectònics que li donen caràcter. Tots els materials, colors i altres elements decoratius han estat curosament seleccionats per crear un ambient elegant, ple de serenitat.
Llegir-ne més
L’únic inconvenient és que no admeten nens menors de 12 anys, així que no penseu a fer-hi una estada en família. 
Més informació: http://blogs.descobrir.cat/elplaerdeviatjar/2010/08/16/fer-nit-a-la-vella-caserna-de-la-guardia-civil/
Ocultar detalls

Data d'opinió: 2011-01-20

Resposta del propietari
No entenem per quin motiu aquest senyor parla de nosaltres sense haber estat a casa nostra, usant el texte de la nostra web i posant qualificacions sobre els nostres serveis sense poder jutjar. Tampoc entenem que valori negativament una política d'empresa que tothom és lliure d'escollir per al seu negoci. El que és un inconvenient per a uns pot ser un gran avantatge per a uns altres. El fet de no admetre nens menors de 12 anys contribueix a una estada tranquil·la per a aquelles persones que cerquen descans o gaudir d'una escapada romàntica en parella en un entorn rural. Donat que hi ha una inmensa oferta d'establiments destinats a famílies, hem apostat per donar resposta a una demanda creixent de persones que viatgen sense nens i que valoren la cura en el detall.

mala pràctica

4 / 10
sota una aparença d'amabilitat i en un marc molt ben decorat i acollidor, la conducta dels seus propietaris envers els clients pot resultar fins i tot grollera.  en realitat no estan prou per als clients sinó per als seus interessos, que són més aviat de que no els maregis gaire ni donis gaire feina (esmorzar ràpid, cap sopar tot i que t'han dit que potser sí per telèfon, marxar ràpid de casa perquè hem de sortir i no et pots quedar a la casa per disfrutar del jardí i piscina, com t'han promés, etc.
Llegir-ne més
etc.).
no estan prou per al negoci i per als hostes sinó per viure ells bé!
no és necessari pagar el preu d'aquesta casa per després no poder gaudir prou del que ofereixen de paraula ni al web, perquè llavors resulta que tot és un falsetat.
Ocultar detalls

Data d'estada: 2010-06-19 Data d'opinió: 2010-06-22

Resposta del propietari
Abans que res, ens agradaria mostrar-los la indescriptible carta que ens ha enviat aquesta senyora perquè es facin càrreg del seu tarannà:

"bona tarda Joan Carles i Jordi,
 aquest cap de setmana hem fet una breu estada a casa vostra (no es pot dir hotel ni allotjament rural perquè més aviat sembla una casa particular, on estàs subjecte als senyors de la casa) i vull deixar constància de la meva reclamació al respecte; no us vaig dir res en el seu moment perquè vam coincidir a l'entrada amb una altra parella i no vaig creure oportú fer la queixa al davant de ningú més.
 quan jo vaig reservar setmanes enrera i just 2 dies abans, quan vaig confirmar l'hora d'arribada, vaig deixar constància de que poguéssim estar al jardi i piscina tant dissabte com diumenge, malgrat els horaris estrictes d'entrada a l'habitació i sortida (sobre els quals no hi ha res a dir doncs són els habituals).  en un principi també era possible "potser" sopar a la casa; a l'hora de la veritat impossible: és clar esteu massa ocupats sortint vosaltres per a dedicar-vos al negoci, no fos cas que ens estresséssim més del compte !
 diumenge, els "senyors de la casa" tenien pressa perquè els seus hostes esmorzessin ràpid i marxessin per "motius personals".  no ho trobo gens coherent amb la conducta habitual en un establiment així.  hem estat en temporada d'estiu a diversos petits hotels o cases rurals amb jardí-piscina i sempre hem pogut gaudir més temps de la casa que l'estrictament a veure amb l'horari de les habitacions, però mai ens han fet fora, perquè sempre queda algú altre a l'hotel o casa. a Catalunya per tradició abans és l'obligació i després la devoció i dit en paraules d'avui, primer és el negoci i després l'oci.
 ho trobo de mal gust i fora de lloc, a més que per telèfon em vau mentir, ja que jo vaig remarcar que ens hi volíem quedar més estona.  jo no tinc perquè pagar un preu extra per un allotjament amb piscina i jardí si no en puc gaudir.  per aquest horari que vam fer, podia haver reservat a qualsevol casa de pagès a un preu millor.
 és ridícul tenir un llibre a l'entrada perquè la gent et posi dedicatòries sobre l'estada i el tracte. que potser us creieu que teniu un tracte especial amb el personal?  si és així, ja us reconfirmo que està molt lluny de ser excel•lent, ni tan sols bo.
crec que no hi ha prou en decorar bé una casa i tenir gust en això, sabent aprofitar objectes especials i altres ben senzills d'ikea per fer una estada dels hostes agradable. manca molt més que això perquè un lloc resulti ideal i el vostre tracte no ho és (d'entrada un dels dos és com fonedís, no se li va sentir ni la veu, quasi ratllant la mala educació).
 hem estat a molts llocs, no solament de Catalunya, sinó de 4 continents i ne'n vist de tots els colors per això crec que puc opinar.  no cregueu pas que és el primer cop que sortim de casa, ans ben al contrari per això sé de què parlo.
 per tot això vull deixar constància del meu descontentament i més per un cap de setmana que era un regal per al meu company. em sento francament estafada, això no va ser l'acordat per telèfon.
adéu siau,
 montserrat martí”

Quan la senyora Martí va insistir en que volia venir a casa nostra a les 10,30 per gaudir de la piscina i no a les 14 hores com estava establert a la reserva ( fins ara desconeixiem la modalitat del free early check-in ) no li vam posar cap impediment tot i que és una cosa absolutament insòlita al menys en un establiment tan petit com el nostre.
Ella i el seu company es van presentar a les 11 hores mentre les persones que havien de cedir-los l'habitació encara estaven esmorzant. Ja hi va haver certa tensió a l'hora de demanar els DNI de tots dos ( requisit obligatori exigit pels mossos d'esquadra ) doncs ella afirmava que no s'hi havia trobat mai.
A l'hora de reservar una habitació , quan un client ens pregunta si donem sopars, sempre contestem el que posa a la nostra web : els sopars estan condicionats a que hi hagi un mínim de tres habitacions interessades. Així és com ho varem fer amb la senyora Martí.
Dóna la casualitat que el dissabte que va venir aquesta senyora haviem tingut dues cancel•lacions pel mal temps i que cap altre hoste havia manifestat el seu interès per sopar a casa nostra. Per aquest motiu haviem  decidit no fer-ne i així li vam comunicar. Com alternativa li vam donar recomenacions i telèfons de dos restaurants de la zona ( tots dos a menys de 10 minuts de casa ) i ens va semblar que ella va aceptar els nostres suggeriments de bon grat.
Un cop donades totes les explicacions, ella i el seu company es van passar tot el matí a la piscina.
Cal dir que nosaltres vam aprofitar que teniem un dissabte lliure per sortir a sopar amb uns amics al mateix restaurant on va sopar la senyora Martí i el seu company ( no haviem d’amagar res i teniem la conciència ben tranquil•la).
L'endamà, aquests senyors van ser els últims en acabar d'esmorzar ( 11,30 hores ) i els vam demanar permís per poder retirar els productes frescs del bufet quan vam constatar que  ja havien acabat. En cap moment els vam pressionar perquè acabessin d'esmorzar ni perquè abandonessin el menjador. De fet el seu acompanyant va tenir temps de llegir el diari mentre la senyora Martí enraonava a la sala amb altres clients.
Quan es disposava a pagar la senyora Martí ens va demanar si es podia quedar més estona a la casa, tot i que feia una tramuntana terrible que impedia estar-se a l'aire lliure, i nosaltres li vam contestar que no podía ser perquè ens havia sorgit un compromís i haviem de sortir. A la casa no hi quedava ningú perquè tots els altres hostes ja havien marxat i no ens venia de gust que aquesta senyora es passés tot el dia a casa nostra.  Només practiquem el free late check-out ( que no existeix a la majoria d'establiments de qualitat doncs sempre has de pagar, i no poc, si et vols quedar més estona ) amb clients amables i agraïts.
Com que a nosaltres no ens sembla ridícul el nostre llibre de visites i valorem molt les notes que hi deixen els nostres hostes, ens agradaria mostrar-los la que van escriure uns clients andorrans, que van estar a casa nostra el mateix dia que aquesta senyora :
20 de juny de 2010
" Un dia molt especial per a nosaltres ( avui fa 25 anys que ens vam casar ). Dir-vos que ens ha agradat molt estar d'hostes aquí per la vostra amabilitat i la vostra dedicació. Teniu un lloc on apart de la decoració, que ens encanta, ens hem trobat com a casa ( o millor!! ).
Maria Angels Coromina i Joan Xicola"

Jordi Moran – Joan Carles Garrido
Propietaris de l’ Hort de Sant Cebrià

NO S'ADMETEN NENS/ES!!!

2 / 10
Opineu vosaltres mateixos... :

Bon dia,
 
Com ja comentem a la nostra web, la nostra casa no reuneix les condicions adequades per acollir famílies amb nens petits perquè es tracta d'un establiment amb una cuidada decoració orientat cap a parelles o grups d'adults que cerquen tranquil·litat.
 
Moltes gràcies pel seu interès i disculpi les molèsties.
Llegir-ne més
Salutacions,
 
 
Jordi Morán
L' Hort de Sant Cebrià

  
    To: info@hortdesantcebria.com
    Sent: Thursday, April 29, 2010 9:33 AM
    Subject: RESERVA 15-21 juliol

Benvolguts, som una parella amb una nena d'un any que volem reservar la suite del 15 al 21 de juliol (entrada 15 sortida 21).
Esperem la vostra resposta.
Atentament.

Benvolguts, 
entenem que el vostre establiment no vulgui acceptar mainada, però no ho compartim, tenim la sort de poder viatjar arreu i la veritat és que vam quedar ben contrariats, ja que és la primera vegada en que se'ns nega un allotjament per acompanyar a la nostra filla...ens sorprenen comentaris com ara: "De la mateixa manera que hi ha restaurants on no se’ns ocorre anar-hi amb nens..", el proper mes d'octubre anirem al Celler de Can Roca (per cert, no ens han negat la reserva per portar a la nostra filla i entenem que aquest és un restaurant dels que vostés poden considerar que no apropiat per anar-hi amb nens/es...), tampoc entenem: "s’ha de comprendre que hi ha allotjaments que no resulten adequats per a la mainada", des que la nostra filla va nèixer hem estat en allotjaments dels que vostés consideren, "no adequats per la mainada" on sempre ens han atés correctament i i ens han felicitat pel comportament de la nostra filla. Visiteu
http://www.hoteliturregi.com/ i/o http://www.elfar.net/ i/o http://www.hospes.com/es/hotel-hospes-madrid/o per exemple, en el moment en que vam arribar a aquests llocs vam entendre el perqué de la seva política: un bon establiment no ha d'estar renyit amb un bon tracte a les famílies. 
Salutacions cordials
Ocultar detalls

Data d'opinió: 2010-05-02

Resposta del propietari
Benvolgut,
Entenem que s’hagi pogut sentir contrariat per la nostra política però a  l’hora de crear L’ Hort de Sant Cebrià  vàrem tenir clar que voliem oferir als nostres clients una atmòsfera de pau. armonia i refinat confort que resulta del tot incompatible amb la dinámica i les necessitats de les famílies amb fills petits.  
De la mateixa manera que hi ha restaurants on no se’ns ocorre anar-hi amb nens, s’ha de comprendre que hi ha allotjaments que no resulten adequats per a la mainada. 
Les persones que arriben a casa nostra  entenen  al moment el per què de la nostra política i ens encoratgen a seguir en la mateixa línia tot i que una gran part dels nostres clients són pares de familia.
51 opinions en aquest portal i uns centenars de notes al nostre llibre de visites ens avalen.
Atentament,
Jordi Morán

Que farem ara!

10 / 10
Havem estat uns dies per les boniques terres del Emporda.Escoltant ja, molts bons rumors,ens decidirem per L'hort de San cebrià!Ha sigut un món de sensacions!Quina casa,quines habitacions,quina pau i bon rollo es respira!Podria parlar de moltes coses...els bonissims desdejunis,els xicotets detalls com les pomes,sabo (excelent),la calitat i decoració dels  mobles ...etc.Pero vu
Llegir-ne més
ll  resaltar 2 coses,les meravelloses nits al jardi,amb la llum de les vetles,amb el tranquil soroll dels aspersors,una copa i una bona conversació(la gata fent-mos companyia) i amb la calitat humana de Jordi i Juan Carlos,molt bona gent!aixo es veu de seguida! vos ajudaran en tot!un abraç dels musics!Tindrem que tornar!
Ocultar detalls

Data d'estada: 2009-08-03 Data d'opinió: 2009-09-04

Sorprenent

10 / 10
Només hi hem estat una nit , però ja estem buscant un altre dia per tornar i poder gaudir de la bona aura de la casa i tots els seus detalls. L'esmorzar bonissim!!
Merci per la vostra hospitalitat.
Maria de Granollers
 

Data d'estada: 2009-04-13 Data d'opinió: 2009-04-14

fantastic

10 / 10
molt recomanable per parelles, tranquil, acollidor, musica relaxant, esplendids sopars, un petit jardi realment "de revista", un consell, deixar-vos guiar pels anfitrions en les rutes m''es properes: nosaltres vam llogar unes bicis a Sant Pere Pescador, hi ha una pista que bordeuxa tot el rio Fluvia...gracies pel consel!!!
 

Data d'estada: 2009-03-14 Data d'opinió: 2009-03-30

Un encant en un lloc preciós

10 / 10
Vam estar allotjats a l'hort de Sant Cebria el cap de setmana 17/18 de Gener. La casa és preciosa, està decorada amb molt d'encant. Els seus propietaris, el Jordi i el Joan són els perfectes amfitrions. Ens vem sentir molt acollits, com a casa nostra i vam tenir un tracte super amable i atent. Hi tornarem segur!
 

Data d'estada: 2009-01-17 Data d'opinió: 2009-01-28

Immillorable

10 / 10
Vam estar aquest cap de setmana passat a l'hort de sant cebrià. Els seus propietaris són encantadors i ens van tractar fantàsticament. La casa, un somni: la decoració, excepcional. L'habitació, acollidora i romàntica. Us recomanem que proveu els sopars, realment deliciosos. Si voleu passar un cap de setmana romàntic, agradable, no ho dubteu més: l'Hort de Sant Cebrià.
Llegir-ne més
Gràcies jordi i joan carles i fins la pròxima!!!!
Ocultar detalls

Data d'estada: 2009-01-24 Data d'opinió: 2009-01-27

Excel·lent

10 / 10
La nostra estada la valorem molt i molt bé. Els propietaris molt amables, la decoració exquisita, l'habitació perfecte, l'esmorzar i el sopar molt complerts... La casa està plena de detalls de molta qualitat pels clients...La relació qualitat i preu és molt correcta.
 

Data d'estada: 2008-12-08 Data d'opinió: 2008-12-09

Veure opinions en: anglès (1),  espanyol (56),  italià (1),  neerlandès (1).


Quan vols allotjar-te

Posa les teves dates per a veure disponibilitat

Ups! sembla que ha hagut un error i no és possible reservar online en aquests moments. Contacta directamente amb el propietari.
Vaja, les dates que has escollit no estàn disponibles. Busquem unes altres?
???stripes.olb.traveller.noavailability.ajaxCall.on-request???
Ocultar calendari
  dc. dj. dv. ds. dg. dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg. dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg. dl. dt.
2: Habitación 1 23 24 25 26 27 28 29 30 31 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
2: Habitación 2 23 24 25 26 27 28 29 30 31 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
2: Habitación 3 23 24 25 26 27 28 29 30 31 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
2: Habitación 4 23 24 25 26 27 28 29 30 31 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
2: Habitación 5 23 24 25 26 27 28 29 30 31 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
4: Suite 23 24 25 26 27 28 29 30 31 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Calendari actualitzat el 2017-08-22  Lliure  Cap de setmana  Ocupat


Habitaciones en L´hort de Sant Cebrià

Habitacions disponibles en L´hort de Sant Cebrià

Habitacions no disponibles en L´hort de Sant Cebrià

Més informació

Quantitat de la reserva:
30.0  %
Resta de pagament:
En abandonar l’allotjament 
Formes de pagament:
Transferència bancaria ,   Tarjetes de crèdit  
Durante la Semana Santa y los puentes se aplicará la tarifa correspondiente a temporada alta.
Durante los fines de semana de temporada baja y media, para estancias de una sola noche se aplicarán los precios de temporada alta.
El precio de la suite es para dos presonas y se incrementará 30 euros/noche por cada persona extra
( capacidad máxima 4 personas )
Alojamiento de perro 15 euros/noche ( IVA incluido )
10.0 / 10 Excel·lent

Valoració mitjana sobre opinió publicades en els últims 24 mesos

ctra. Sant Pere Pescador, 1 - 17474 Torroella de FluviaTorroella de Fluvià (GironaCatalunya)

Mapa Mapa | Càlcul de ruta Càlcul de ruta

64.38 € persona i nit (aprox.)

Fes ja la teva reserva online!

Contactar amb el propietari

Contacta sense compromís


Juan Carlos y Jordi

  • A Toprural des de 2016-01-13
  • Amb llicencia en turisme
  • (Núm. de llicencia PG-00051)

* Camps obligatoris

Recomanat


  • Més d'un any a Toprural
  • Més de 5 opinions
  • Valoració mitja superior a 9

Contactar amb el propietari